השלבים אשר כל אחד עובר כשהוא מעוניין לקנות טבעת נישואין בכתבה טיפים חשובים שיובילו אתכם לאחת החוויות הטובות בחייכם.

לא להיבהל

הרגע התבשל כבר זמן מה והחלטת להציע לאהובת ליבך לבלות את חייכם ביחד וכמובן שכולם יודעים שבשביל הצעת נישואין פרופר צריך מרכיב חשוב וזאת טבעת היהלום המושלמת שבחרתם במיוחד בשבילה, נכנסתם לאינטרנט והרצתם חיפוש קטן על טבעות נישואין וראיתם המון דגמים ואינכם כבר יודעים מה לבחור? אל תיבהלו! בדיוק בגלל הסיבה הזאת הכנו לכם את 8 השלבים לבחירת טבעת הנישואין שהכי תתאים לכם.   

money-256319_1280

בחירת תקציב

אין נוסחה מדוייקת לכמה דרוש להוציא על טבעת אירוסין אך הגבר הישראלי הממוצע משלם בין 2500 ש״ח ל 10,000 ש״ח עבור טבעת יהלום רואיה לשליפה בעת כריעת הברך המסורתית אך ישנם מספר דברים שצריכים לקחת בחשבון כאשר מנסים ליצור תקציב לטבעת אירוסין :

  • כסף אינו גדל על עצים ואין צורך להיכנס לחובות עבור טבעת יהלום.
  • חשוב לזכור שאחרי ההוצאה של טבעת אירוסין יש גם הוצאה של חתונה.
  • סכום הכסף אשר מושקע בטבעת צריך לתת לך הרגשה נוחה וטובה.

concept-1868728_1280

תבצע מחקר

בשלב זה אנחנו מתייעצים עם הסביבה הקרובה כמו הורים אחיות או חברות בשביל לקבל גבולות גזרה על מה היא פחות מתחברת בטבעות ואילו סוגים היא אוהבת , כמובן שאם במידה והיא מרבה לשים טבעות תוכל לשים לב אילו סוגים צבעים וסגנונות היא אוהבת ולקבל רעיון לטבעת של חייה.

מדידת האצבע להתאמת גודל הטבעת

כאשר אנו מגיעים לרגע של רכישת הטבעת חובה לדעת מה הגודל של האצבע של האדם לו נקנית הטבעת לכן ישנם כמה שיטות פשוטות למדידת אצבע וכאן תוכלו לראות את מדריך המידות שלנו.

Golden ring and diamond

בחירת עיצוב

  • טבעת בעיצוב קלאסי – עיצוב המאפיין טבעת יהלום עדינה ונקיה מאוד מאלמנטים , משוחררת מטרנד אופנתי ששומרת על מראה מאופק ולרוב מדגישה אבן מרכזית .
  • טבעת בעיצוב מיוחד – המראה המיוחד הוא עיצוב של טבעת עם יותר אלמנטים שמתחברת לטרנד אופנתי עכשווי אך יכולה להיות גם עיצוב וינטאג׳י עתיק, לרוב לטבעות אלו יש עיצוב מיוחד ובועט שמושך את העין ודורש מאיתנו להתבונן בה ליותר זמן בשביל לשים לב לכמות האלמנטים

צבע המתכת של הטבעת

טבעת זהב צהוב – הצבע הקלאסי של המתכת היקרה שלא נותן מקום לפרשנות ומציג את הטבעת בגירסת צבע צהוב עמוק ויוקרתי .

טבעת זהב לבן – זהב לבן מספק מראה נקי וכסוף שמדגיש את האבן ונותן את כל היתרונות של הזהב, הזהב הלבן תפס פופולריות עצומה בשנים האחרונות.

זהב ורוד – הזהב הורוד הוא האלטרנטיבה המיוחדת הקיימת בעולם התכשיטים שיכולה לקדם עיצוב מיוחד של טבעת ליצירת אומנות של ממש.

החיוך שלך זה הכן שלה

אז לאחר מספר בחירות, מערך תחקירים ועבודה רבה להבין איזו טבעת היא הכי נכונה בשבילה הגענו לשלב המאושר והמעט מלחיץ ההצעה הטיפ הכי חשוב שאנו יכולים לספק לך הוא שתהיה שלם ומרוצה מהטבעת אשר בחרת בשבילה כי ברגע שאתה שלם עם טבעת היהלום שרכשת לה במיטב כספך כמובן שתקבל המון ביטחון עצמי במהלך ההצעה ותוכל לקחת את האירוע המוצלח ולהכניס אותו לתוך מערך החוויות המיוחדות והחיוביות שתרכוש להמשך חייך וכמובן גם לספר לנכדים כשיגיע הזמן אז קדימה בוא נתחיל בתהליך שישאיר לכם מזכרת יפה לחיים.