כאשר אנו מחפשים מתנה לאירוע מיוחד תכשיט הוא אחד הרעיונות הראשונים שיעלו לנו בראש, אז בואו נבין למה האינסטינקט הראשוני שלנו פונה דווקא לעבר התכשיט הנכסף.

החיבור שלנו לתכשיטים

השימוש בזהב ואבנים מוביל אותנו מילניום אחורה לימי קדם ולעמים עתיקים אשר נתנו מקום רחב בליבם לתכשיטים ויצרו חיבור עמוק עם אבנים מיוחדות.
אחד הסיפורים המובילים ביהדות לחיבור עם אבנים הוא הסיפור על אבני החושן אשר ייצגו בבגדיו של הכהן הגדול את 12 השבטים של ישראל בתקופת בית המקדש , אנחנו יכולים לזהות שהתכשיטים חצו תרבויות , זמנים, דתות מעמדות וגילאים ואפשר לומר שמעמד התכשיט בעולם לא נדחק לפינה או חדל להתקיים וכיום אנו שמים יותר דגש על החיבור של חומרי הגלם אשר נוצרים באדמה ומחושלים על ידי האדם לשילוב הרמוני בין האדמה לאדם.

 

temple-3605622_640

 

הערך של התכשיט

החיבור שלנו לתכשיטים מגיע מדורות על גבי דורות אחורה, חומרי הגלם נשארים גם הרבה אחרינו ואם המעצב עשה עבודה טובה ואיכותית גם העיצוב של התכשיט יקבל ערך בנוסף לאבני החן והמתכת, לכן אם קנינו טבעת יהלום יפה בעלת עיצוב מיוחד או עגילים משובצים באבני חן יקרות מלבד המוצר בעל חומרי גלם יוקרתיים ומרשימים גם נוצרת כאן הזדמנות פז במעמד המתנה לציין בעזרת התכשיט אירוע מיוחד אשר גם ייצור לנו ערך סנטימנטלי אמיתי ובמיוחד שהמוצר הינו מוצר איכותי ויפה שמתאים ספציפית לאירוע או לאדם אשר מקבל את התכשיט.

מתאים לכמעט כל אירוע

רוב התכשיטים שנמכרים היום בשוק הם טבעות אירוסין בחירת טבעת אירוסין יכולה להיות משימה לא פשוטה בדיוק מהסיבה הזאת הכנו לכם את 10 השלבים בבחירת טבעת אירוסין, אך לא רק חתונה היא סיבה לקנות טבעת יהלום או תכשיט מכל סוג
אנחנו תמיד אוהבים לחלק את האירועים ל 2 חלקים:

  • מתנה לאירועים פרטיים ואישיים
  • מתנה לחגים ומועדים

אז למי קונים תכשיט

כאשר הבן חגג בר מצווה הוא קיבל שרשרת זהב עם תליון וכשהבת סיימה את הלימודים קנינו לה סט עגילים מהודר וכשבאמת אנחנו אוהבים את בת הזוג שלנו אנחנו משקיעים בצמיד יהלומים שיפיל אותה מהרגליים וכשקיבלתי את הבונוס מהעבודה דווקא החלטתי לפנק את אמא שלי שתמכה בי כל השנים עם טבעת יהלום עדינה סתם בשביל להגיד לה שאולי לא כל יום אני אומר לה תודה אבל שכל פעם שהיא תביט על הטבעת היא תדע שאני אוהב אותה מאוד מתחברים? תכשיט באמת מתאים לכל הגילאים.

דיאמונדו

התאמה אישית לאהוב

הדבר שהופך את התכשיט למתנה אולטימטיבית הוא שתכשיט הוא מוצר שניתן להתאים בקלות לאדם אשר אתם מעוניינים לתת לו את המתנה, כמובן שיש מדריכים כללים של התאמת תכשיט לאדם אך ברגע שקיבלנו החלטה להביא לאדם האהוב תכשיט התהליך הופך למאוד פשוט כי אתם מתאימים את התכשיט ישרות למקבל המתנה ומבצעים שינוים מותאמים בעיצוב של התכשיט כמו צבע הזהב או גודל האבנים בהתאם לטעם של המקבל וכמובן שניתן לחרוט כיתוב כמו השם של מקבל המתנה או ראשי תיבות של זוג או משפט אשר מציין את הקשר ובעת קניית התכשיט תקבלו גם תעודה גמולוגית לתכשיט הספציפי שרכשתם.